Health Project Representative

09.10.2018
Spoločnosť: Insignia Lifestyle Boutique Limited, organizačná zložka

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce: Slovensko, okres Bratislava, Bratislava-Staré Mesto, Štefánikova 15, 81105
Okres: Bratislava
Typ pracovnej Ponuky: Administratívny pracovník
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

To support in the first instance, and then create and develop an optimal health front office and back office structure for the health project for the proper processing of client’s requests. To work with and support the Health Project Director in developing the health project operational structures, partnership agreement paperwork for luxury health and wellbeing and project tasks to ensure a successful health offering for clients.

Responsibilities:

- Work closely with Health Project Director and operational teams whilst health structure is being setup

- Identify medical assistance (PA’s) to support front office structure

- Health Project front office formation: hiring GP PA team, team training, procedures and processes optimization for health

- Understand any existing health partners and navigation to these

- Engagement with partners in the capacity of back office to support client luxury health and wellbeing requests

- Health Partner database creation and integration with Insignia Health Project CRM, LSB CRM, partner relations development

- Back office department formation: hiring team, team training, procedures and processes optimization for health

- Coordinate and optimize full cycle of client’s requests processing

- Set up a quality control for the requests processing in order to minimize risks of mistakes

- Optimize information’s search and analysis processes in luxury lifestyle segment

- Participate in pricing policy definition

- Participate in CRM system optimization

- Participation in activities to support health card project and health card project director

Informácie pre uchádzača: Pracovný čas: od 9:00 do 18:00
Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Ponúkaný plat: od 800
Iné výhody:


- working for one of the best international lifestyle management companies

- working with young highly motivated team

- provided with trainings and continuing education

- company events

- meal vouchers

- 25 vacation days

Druh pracovného pomeru: hlavný

Požiadavky na zamestnanca

Všeobecne požadované znalosti: Požadované vzdelanie:
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa




Dĺžka praxe

aspoň 3 roky



Zručnosti, schopnosti



Všeobecné spôsobilosti:
  • komunikácia (jednanie s ľuďmi)
  • kultivovaný písomný prejav
  • kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
  • analyzovanie a riešenie problémov
  • pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)

Cudzie jazyky:
  • anglický - vysoká: C1 a C2
  • ruský - vysoká: C1 a C2

Podmienka: Ovládanie všetkých definovaných jazykov


Počítače:
  • Microsoft Excel - elementárna
  • Microsoft PowerPoint - elementárna
  • Microsoft Word - pokročilá
  • Microsoft Outlook - pokročilá
  • Internet - pokročilá




Osobnostné predpoklady
  • analytické myslenie
  • precíznosť (presnosť)
  • trpezlivosť
  • komunikatívnosť

Minimálne požadované vzdelanie: vysokoškolské II. stupňa

Informácie o spoločnosti

Názov spoločnosti: Insignia Lifestyle Boutique Limited, organizačná zložka
Adresa: Štefánikova 15
81105 Bratislava-Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Insignia Lifestyle Boutique Limited, organizačná zložka
Kontaktné údaje: Insignia Lifestyle Boutique Limited, organizačná zložka

Štefánikova 15
81105 Bratislava-Staré Mesto
Slovensko

+421918726909
Reagovať na ponuku
 
 

Podobné ponuky práce

Pozícia Miesto výkonu práce Druh pracovného pomeru
Pomocný administratívny pracovník - nákupca, predajca Slovensko, okres Krupina, Krupina, Osloboditeľov 933, 96301 hlavný
E-commerce admisztrációs munkatárs Slovensko, okres Dunajská Streda, Dunajská Streda, Hlavná ulica 38, 92901 hlavný
Odborný administratívny zamestnanec Slovensko, okres Bratislava, Bratislava-Staré Mesto, Lazaretská 8, 81101 hlavný
SAP operátor - administratívny pracovník skladu Slovensko, okres Senec, Senec, Diaľničná cesta, Logistický areál Goodman, 4416/18, 90301 hlavný
Administratívny pracovník v logistike Slovensko, Trnavský kraj, okres Trnava, Trnava, Priemyselná 1/A, 91701 hlavný
Brigáda pre študentov: pracovník zákazníckeho servisu Kalinčiakova 31 vedľajší, brigáda
Administratívny pracovník s tureckým jazykom Slovensko, okres Ilava, Nová Dubnica, Okružná 150/39, 01851 hlavný
Logistic Planner Slovensko, Bratislavský kraj, okres Bratislava, Bratislava-Záhor.Bystr., Hodonínska 25, 84103 hlavný
Špecialista pohľadávok s anglickým, nemeckým, francúzskym, španielskym alebo talianskym jazykom (m/ž) (Ref. č.: PR/019619) hlavný
SAP špecialista/podpora v oblasti logistiky - Senec (Ref. č.: PR/020318) hlavný