T- Asistent predaja a servisu na Call Centre

09.10.2018
Spoločnosť: Slovak Telekom

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce: Žilina
Okres: Žilina
Typ pracovnej Ponuky: Pracovník podpory predaja
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste: Máš rád(a) mobilné telefóny, nové technológie, inovatívne služby? Baví ťa komunikovať s ľuďmi? Si súťaživý(á) a rád(a) zdolávaš výzvy? Chceš sa naučiť, ako sa robí biznis v medzinárodnej spoločnosti, ktorá hrá prvú ligu? Tak si tu správne. Práve hľadáme posilu, predajcu aj servismena do nášho tímu kontaktného centra v Žiline.



KTO SME A O ČO SA SNAŽÍME

Zavolať babičke, poslať fotky e-mailom kamarátke, pozrieť sa na nete, čo hrajú v kine, pozerať filmy bez reklám. Umožňujeme ľuďom zdieľať svoje radosti aj starosti, šetriť čas, komunikovať... na diaľku, kdekoľvek, rýchlo a každý deň, prostredníctvom volaní v pevnej i mobilnej sieti, dát a televízie. Sme líder, ktorý posúva tento svet vpred. Sme Telekom.



AKÁ PRÁCA NA TEBA ČAKÁ

Každodenným chlebíčkom našich reprezentantov v kontaktom centre v Žiline je starostlivosť o zákazníkov úzko prepojená s aktívnym predajom produktov a služieb Telekomu.



Spokojnosť zákazníkov je pre nás prvoradá! Našou úlohou je starať sa o zákazníkov, riešiť ich požiadavky a prostredníctvom zisťovania potrieb predávať zákazníkom všetko, čo im na očiach vidíme, ale aj produkty a služby, po ktorých zatúžia akonáhle im ich predstavíš.

Magio Televízia, Internet, Happy paušály...? Sme tu preto aby sme našli pre každého zákazníka riešenie šité na mieru!



Práca na kontaktom centre sa nezaobíde bez bežnej administratívy, zadávania požiadaviek do počítača a spolupráce s ostatnými oddeleniami spoločnosti. Spokojnosť zákazníka súvisí aj s dostupnosťou kontaktného centra, preto pracujeme v dvojzmennej prevádzke od 8,00 – 21,00 hod.

Naši zamestnanci pracujú len v pracovných dňoch v 8-hodinových zmenách.



Ďakujeme, že si to dočítal(a) až sem! Vážime si to. Tešíme sa na Tvoju reakciu - zaslanie profesného životopisu.



Ponúkaný plat: Dohodou
Iné výhody: PREČO SA K NÁM PRIDAŤ?
Budeš pracovať pre spoločnosť, pre ktorú je len to najlepšie dosť dobré. Neustále inovácie, nové technológie, najnáročnejší zákazníci. A k tomu potrebujeme najlepších ľudí, ktorým ponúkame predovšetkým tieto štyri veci:
1) Tvoj príjem je v tvojich rukách. Máš možnosť do veľkej miery si ho OVPLYVNIŤ cez predajné BONUSY a výhry v rôznych súťažiach.
2) Mobil s NEOBMEDZENÝM paušálom a MAGIO TV budeš mať u nás zadarmo, produkty Telekomu Ti dáme za výhodné ceny alebo ich dokonca budeš môcť zadarmo testovať ako prvý.
3) STRAVENKY v hodnote 4,50 €
4) Si dobrý(á)? S nami budeš ešte lepší /a! Máme prepracovaný systém adaptácie, školení a vzdelávania, ktorým ťa podporíme v tvojom raste.
4) V našom tíme sú dobré vzťahy s kolegami, príjemná pracovná atmosféra a práca sa stáva zábavou.

AKÉ PRÍNOSY TÁTO PRÁCA EŠTE MÁ?
Zarobíš si dobré peniaze, budeš súčasťou spoločnosti, ktorá posúva tento svet vpred, a získaš vzdelanie, ktoré sa ti bude hodiť v každom drese, v ktorom budeš v budúcnosti hrať.
Druh pracovného pomeru: hlavný
Dátum nástupu: 20.11.2002

Požiadavky na zamestnanca

Všeobecne požadované znalosti: ČO BUDEŠ POTREBOVAŤ?

1. chuť učiť sa a neustále na sebe pracovať,

2. cit pre biznis,

3. umenie načúvať klientom,

4. schopnosť spozorovať príležitosť na predaj,

5. zručnosť pracovať s počítačom a rýchlo sa naučiť pracovať v rôznych systémoch naraz,

6. iskru v očiach - nadšenie pre svoju značku, produkty a telko biznis,

7. v neposlednom rade vytrvalosť - len tak sa nenecháš odradiť neúspechom.



skúsenosti s prácou so zákazníkom výhodou



Užívateľská znalosť práce s PC



Minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou

Informácie o spoločnosti

Názov spoločnosti: Slovak Telekom
Adresa:
Kontaktná osoba: Severínová Ivana
Kontaktné údaje: Severínová Ivana

041/500 4236
Reagovať na ponuku